Friday, October 21, 2016

Fx Trading Kamers

Forex Onderwys - Kursusse, Trading kamers, Seine Voorgestelde artikel USDJPY Daily Voorspelling: 19 Mei 19 Mei 2014 02:57 USDJPY VOORUITSIGTE Die USDJPY was besluiteloos verlede week. Prys gegly onder die tendens lyn ondersteuning soos jy kan sien op my daaglikse grafiek hieronder, maar dit is nie 'n oortuigende uiteensetting vir my, nie totdat ons het 'n bestendige beweging onder 101,30. Die vooroordeel is lomp in die naaste termyn uitdagende 101,30. Onmiddellike weerstand gesien rondom 101,80. 'N Duidelike breek bo daardie gebied kon prys lei tot neutrale sone in die naaste termyn toets 102,30 / 50. usdjpydaily fxisite. fxinstructorllc DNS-CDN /blog/wp-content/uploads/2014/05/usdjpydaily12.jpg Voorgestelde Forex produkte en dienste Die Live Trading Kamer (GRATIS) Leer om te ontleed en die Asiatiese, Londen en New York markte handel te dryf, soos jy aansluit Elliott Wave guru Mohammed Azeem in ons daaglikse virtuele handel sessies. Verbeter jou perspektief, dissipline en begrip van die mark deur by ons aanlyn gemeenskap van aktiewe handelaars regoor die woord, en nooit alleen handel weer handel met Expert Adviseurs, deur Mohammed Azeem Wat doen top-posisie Expert Adviseurs (EA s) in die handel kompetisies het in gemeen: Hoe kan hierdie characterisics help jy kies die regte EA (EA) vir jou merk van die saak, terwyl die voorkoms van bedrog Leer tegnieke om jou Expert adviseur (EA) werk vir jou en nie teen jou. Bestudeer 'n gedissiplineerde benadering tot Money Management vir EA handel, terwyl u stelsel korrek back testing, en te verhoed dat swendelary. Private 1-on-1 onderrig is beskikbaar op versoek. Handel met die prys Patrone, deur Mohammed Azeem Leer om te erken, te ontleed, en handel vyf belangrike prys paterns. terwyl jy studeer risikobestuur tegnieke en belegger sielkunde. Neem jou opleiding aan die kaarte en handel saam met Mohammed Azeem. Hierdie kursus sluit 'n uitgebreide opvolg. om te verseker dat jy nie hoog en droog met jou nuutgevonde kennis oorgebly. Private 1-on-1 onderrig is beskikbaar op versoek. Handel met die Japannese kandelaars deur Mohammed Azeem Hierdie ou handel tegniek is so relevant tot vandag se handelaars soos dit eeue gelede was. Bestudeer vier van die belangrikste Japannese Kandelaar patrone. terwyl die leer van die kuns van sortering goeie handel seine van slegte mense. Teen die einde van die kursus, sal jy jou eie Japannese Kandelaar stelsel ontwikkel het. en verfyn jou handel vir optimale risiko-beloning verhouding en onttrekking. Private 1-on-1 onderrig is beskikbaar op versoek. FXTechStrategy Premium Forex en Commodity Kommentare Kry bondige en insiggewende top-down ontleding van 7 munt pare en 5 kommoditeite uit voorste verskaffers van onafhanklike marknavorsing, vir alle kategorieë van handelaars maklik verstaanbaar. Daily, twee-weeklikse, en weeklikse verslae aangepas vir beide kleinhandel handelaars en instellings / makelaarsfirmas. Aflaai ons voorbeeld verslae. en begin jou gratis 7-dae proef. Gratis Forex Widgets vir jou webwerf Risiko Disclaimer: Forex het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die forex mark. Don t handel met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop forex instrumente. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Alle inligting op hierdie webwerf is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en is nie bedoel om finansiële advies te gee. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om eNetGroup Inc. en enige geaffilieerde handelaars, skrywers, ontleders en ontwikkelaars skadeloos in enige en alle maniere te hou. Alle regte voorbehou. Die gebruik van hierdie webwerf en of die inhoud daarvan aanvaarding van ons disclaimer. 2006-2016 eNetGroup Inc. probleem met die webwerf Klik hier om ons te kontak. Vinnige Performance Stock Market Kursusse Small Business Course Wealth Vaardighede Robert Kiyosaki het gesê daar gaan 'n groot finansiële ineenstorting in 2016 - en hy kon nie t gelukkiger wees. Hoeveel van ons op skool geleer alles moet ons daarin slaag om in die lewe Die belangrikste ding wat ons is waarskynlik geleer is die behoefte aan voortgesette onderwys. rykdom, vryheid, vervulling - - Maar jy sukses meet jy meer as teorie nodig. Jy moet leer wat is sny dit in die werklike wêreld. Ons bied u die geleentheid om geld te maak werk vir jou Don t mis nie uit op die geleentheid om vandag vir Maart Vind Birchwood Sentrum op Vrydag, Sat 16 Maart registreer vandag om seker te maak jy jou sitplek te kry Dit SA massiewe kyk na jou persoonlike gevoelens , oortuigings en gedagtes oor sukses, die skep van rykdom jouself Geagte Harv, 18 maande gelede, my vrou en ek was 'n week weg van skei. Ons was meer as 150,000 in die skuld en het ons altyd oor geld baklei. Jou program verander alles en vandag gaan ons gelukkig getroud. Ons is nou skuld vry en ons eie 2 maatskappye die moeite werd om meer as 'n 1/4 miljoen dollar. Daniel Donaghy, VSA Kyk ons ​​op CNBC Africa elke derde Dinsdag SAT op DSTV 410 Ons onlangse kommentaar op CNBC Africa oor die aandelemarkte was in die kol met die RAND gaan baie swakker. SP500, DAX en ander alle bewegende laer en kommoditeite gaan swakker sowel Vind uit hoe om te belê in die aandelemark, maak ekstra inkomste handelsmarkte Begin 'n Small Business behulp van die welvaartskepping kursusse om jou finansiële welstand te verbeter en verhoog jou passiewe inkomste vlak in om finansiële stabiliteit te bereik. Sou jy belangstel in die verbetering van jou finansiële situasie Toe kom sien ons Belegging video's en Teken in op ons maandelikse belegging nuusbrief Lidmaatskap Nou welvaartskeppende Kursusse Word vaardig entrepreneur. Belegger of net Tweek jou Persoonlike Finansies te help skep Wealth Verbeter jou begrip van die aandelemark OF jy kan begin jou klein onderneming. Vind uit hoe om 'n beter beheer van jou Persoonlike Finansies dan check out die opleidingskursus datums. ALSI Dag Trading Kursus Leer om handel aandelemarkte analiseer en. as jy aansluit by die ALSI Apprentice handel kamer in ons Real Time ALSI handel sessies. Vind suksesvolle handel strategieë. handel dissipline, risikobestuur en begrip van die aandelemark deur die invoer van die ALSI Apprentice Trading kursus Stock Market opleidingskursusse aangebied nou Registreer vir 2 Junie 2014 Die ALSI Apprentice Trading kursus spesialiseer in die versnelling van handelaars wat die volgende vlak in Dag Trader opleiding wil meer. Rykdom Vaardighede Sending te mentor entreprenuers beleggers geïnteresseerd in aandelemark handel besigheid opleiding Die besluit om jou finansiële welstand om finansiële vryheid te bereik verbeter en verhoog jou passiewe inkomste vlak. Sou jy belangstel in die verbetering van jou finansiële situasie besigheid opleiding Teken in op ons maandelikse belegging nuusbrief Nou begin of begin 'n Small Business Training Development kursus Kom leer Everyday Maatskappye wat jy gebruik elke dag wat jy kan besit, EN HOEKOM Ok, ek belowe dit is my laaste Brexit wees stuk. Belofte. Ek is gefassineer oor die afgelope paar weke oor die gedrag van die nors, verneder, verslaan media. Hulle het daarvan oortuig dat die einde van die wêreld is runnik julle geword. Verder het die optog van 40,000 pro-EU jongmense by die naweek is gesien as 'n groot geroep vir 'n her-dink. Ek don daar tien keer meer mense vir die anti-oorlog in Irak Maart van wat ek onthou. Die remainers het ook die fluitjie geblaas dat die verlof kant het mense lê terwyl die remainers net die waarheid vertel. Kom net 'n blik op wat sal ons. Obama het ons vertel dat ons s reeds kinda terug gerol op daardie (of basies is meegedeel deur Merkel et al om sy nek wind in) Die waarheid is dat beide kante het wat dit neem om te wen. Nie een kant bedek hulself in heerlikheid. Maar die kiesers beland sien deur al die leuens. Ek vind dit fassinerend dat mense is die argument vir 'n oor-draai van die demokratiese keuse van die nasie. Ek vind dit fassinerend dat die Bly kant het al die krag, geld, media en vestiging syfers agter hulle en hulle steeds verloor Verder meer mense vir Brexit gestem as vir enigiets anders in die geskiedenis van die Britse demokrasie Ek het gedink dat ek moet eindig met 'n stuk oor wat gebeur volgende Soos ek 'n stem ondersteuner van Brexit gewees en dat 'n groot deel van die verwyte van die Remainers is oor die gebrek aan 'n duidelike plan oor wat om te doen Ek het gedink ek sou my insig gee in wat ek sou doen. Het jy 'n lees en laat my weet wat jy dink NHS se sakepraktyke wat ons sal help groei en floreer, dan is die toename in belasting-inkomste sal genoeg wees om direk na die NHS (en ander gebiede) wees. Ek hoop dit maak sin Corporation belasting d gouer het 10 van iets as 100 van niks. Indien 'n maatskappy nog wil laat ten spyte van 'n 10 belastingvrye koers dan laat trek. Besigheid Tariewe s die soort groei wat ons nodig het. Rompslomp vrye gebiede. Een van die rompslomp vir die MKB en v klein besighede is die bedrag van rompslomp nodig vir 'n operasie. Verder as jy aansoek doen vir toelaes is daar 'n groot aantal hoepels om deur te spring. Altyd die meeste klein ondernemings is te besig op hul dag-tot-dag oorlewing na die tyd en energie om te leer hoe om die stelsel te spandeer. In dié onderpresteer dele van die land sal Ek kyk gratis-besigheid sones wat gesubsidieerde kantore / plante sal voorsien saam met vrye besigheid tariewe vir maatskappye opstel daar te vestig. Jy verskaf die infrastruktuur in terme van HR / IT / Legal / Rekeningkunde / Uitvoer ondersteuning en net laat hulle gaan met groei en die bou van 'n lewensvatbare besigheid. R se nie alles in ons vermoë om te ontketen dit weg te doen met 'n visum vir alle buitelandse studente van Meestersvlak onderwys opwaarts. Om te help met die punt bo Ek wil ook om weg te doen met visum vyf paar aansoek om onderwys reeds gedemonstreer. Britse burgerskap vir bestaande immigrante. Ek het vandag sien dat die Duitse politici beskou aanbied Duitse nasionaliteit om enige Britse mense wat in Duitsland. Wel hoe oor ons dieselfde doen en bied iemand wat in die Verenigde Koninkryk Britse burger-skip het As jy oop is vir die toepassing vir Britse burger-skip sal in weer betrokke te raak met die Statebond. Nee, dit kom nie is 'n begin plek vir ons om weer energieke ons verhoudings met die hele wêreld, eerder as om die smal nis van die EU. Kry die skandies aan boord. Ek wil ook begin om weer betrokke te raak met Noorweë, Swede, Denemarke en Ysland. Ons het 'n lang historiese bande met hierdie nasies. Hulle is ook euro-skeptikus sowel. Dan kry Kanada, Australië Denemarke. Ons het historiese maritieme handel skakels. Ek dink dat baie bly om dit te hoor D. Nou is die kans om die brandnetel begryp, ten einde regtig weer vorm ons land vir die 21ste eeu. My enigste kommentaar oor die politieke situasie is dit. Die politieke klasse skeur hulle uitmekaar omdat die wêreld die eerste keer ooit verander. Verder almal het 'n geruime tyd op staatskoste-skool. Is dit nie iets om te koester en te omhels, is dat nie 'n teken van 'n verandering Iets om oor te dink. Alle gedagtes en voorstelle met dankbaarheid verwelkom. Nou terug na die markte. Handel en almal Deel hierdie: Ons vyf 'n paar dae om te kyk en te luister na wat's gebeur het. Kom ons neem 'n blik op 'n paar moontlike wenners. FTSE100.Maar tot dusver is dit. Kyk. Ek t dit alles aangehelp deur ons volgende wenner: Mark Carney Een man wat goed gevaar het uit hierdie gemors (reputationally) is jou man Carney. Vir die stemming het ek hom gemerk, saam met Osbornstraat en Corbyn, na gelang van die trio van hy was duidelik in die sak van Osborne. Maar feeste, billike, aangesien die stem hy op historiese laagtepunte weer reeds twee wonderlike en talentvolle Skoolseuns is 'n Klingon spreekwoord ek die eerste keer geleer het in Star Trek2: Die toorn van Khan Running u die geleentheid wanneer dit lyk soos 'n onfeilbare oorwinning vir Bremain Ek aangebied dit was 'n Bremain stem 'n uitgemaakte saak dan sou dit bedekking vir Nigel. En dit teen die einde van die spel op Vrydag hy D klaar up. Wel, die stem het hom 'n laaste hoera gegee. Om eerlik te wees vir hom wanneer enige van die belangrikste politicalplayers is gevra oor die gevolge vir die handel, onderneming en handel hy het die meeste sin uit enige van die spelers van enige party. Dit is duidelik dat het sy agtergrond hom voorsien met 'n paar goeie insig. Maar Nigel sal die party nou verlaat en loop-weg. Een of ander manier vermoed ek hy gewoond. Die dollar-indeks het een van sy beste dae vir 'n lang tyd verlede Vrydag as 'n muur van geld in die Dollar gevlieg (Waarskynlik te koop Amerikaanse skatkiswissels). Of Yellen sal 'n styging in die dollar as 'n goeie ding is 'n ope vraag. In elk geval sy weg uit die 93 ondersteuning vlak in die noorde van 96. Op dieselfde wyse dat ons dit waarskynlik lei tot cheers op Duitse Automotive vervaardigers Unbeknownst te veel verlede Vrydag die Chinese sentrale bank het die onstuimigheid op die handel bracket van die Yuan gly, effektief verder devaluatie hul geldeenheid en die verskuiwing van hul probleme met die res van die wêreld. Ek. Na te kyk na die grafiek van die ISEQ bo jou dalk vra waarom hulle selfs in die kolom wenners glad Toegegee hulle het hard in die verkoop (verloor ongeveer 1000 punte op die Vrydag.) So hoekom kan hulle dalk 'n wenner te tref na alles wat goed wanneer die Brexit gebeur as Ierland is slim hulle moet weer posisioneer hulself as die enigste Engelssprekende land in die EU. Hulle het 'n laks belastingstelsel (al of die Franse en Duitsers, en selfs die Amerikaners, sal laat voortgaan met hulle) wat aantreklik is om groot korporasies. Hulle het ook 'n goed opgeleide bevolking. En hul nasionale stereotipe is dat hulle vriendelike dronkaards wat almal hou. Wat nodig is, is 'n groep van visioenêre mans en vroue op die hoogste vlakke van Ierland te help her-posisioneer hulself vir 'n moontlike gloeiende toekoms. Die geleentheid is daar die vraag is, sal hulle verstaan ​​dit al die geld was op die Bremain kant SO ek vermoed hulle skoongemaak mooi op Vrydag Net 'n kort nota om Demokrasie eis as een van die wenners. Ongeag van jou siening of jou kant net mense hul demokratiese reg uit te druk. Deel van julle het om te geniet wat oorspronklik hierdie post gaan wees oor wenners en verloorders, maar die pos is lank genoeg om net oor wenners sodat ek die verloorders afsonderlik sal dek. So wat anders was 'n wenner van al hierdie manewales Wie anders dink jy het uit die onmiddellike gebeurtenis En wie sal verder wen in die ry ek d lief vir jou hoor uitsig. Wel, dit is net deel van die gig. So, wat eintlik gebeur Waar was ek reg en was was ek drasties verkeerd Ek was nog altyd 'n Stem Laat (VL) persoon. who gedink dat die OT groep nooit sal wen. Die geld en mag agterbly sou genoeg wees om 'n Bremain stem tuis te bring. Ja sy waar dat vir 2 weke vroeg in Junie, die OT groep het hul neuse voor maar daar was nog 'n groot aantal onseker kiesers (9-13) wat dit voel om af te kom op die kant van bly. Ondanks die feit dat hulle neuse voor, ná die tragiese gebeure van 16 Junie met die moord op Jo Cox LP Ek sit en kyk na 'n vloed van geld gooi in GBP. Dit was 'n baie duidelike teken dat die Bly kamp sou wen. Om die waarheid te verander ek al my aanbiedings vir die laaste week om te sê dat dit 'n Bremain stem sou wees en nou is ons net wag om te sien wat die marge van 'n oorwinning was om vas te stel of Cameron sou bly of gaan. Jy kan sien onder die fantastiese skuif ons sien uit laagtepunte van ongeveer. 1,4050 Tot 1,4950-ish oor die dae van haar moord tot die stemming. 'N ongelooflike skuif wat herhaal oor al die GBP pare op een of ander manier. Verder die Bookies en Weddery Markte het 'n groot swaai terug na die Bly kamp gewys (ten spyte van die stembusse die verbintenis markte het nooit werklik deurgevoer). bo die grafiek is met vergunning van IG markte wat die prys moes op 75/25 teenoor bly (en dit het selfs so hoog as 90/10 na die poling hutte gesluit). Tydens verlede jaar algemene verkiesing die stembusse het op groot skaal verkeerd, maar die verbintenis markte het baie akkuraat oor die uitslag nie. As 'n algemene reël as jy die geld wat jy voorspel die toekoms. En dit duidelik uit beide die finansiële markte en die verbintenis markte wat oorbly gaan wen volg. Op die Dinsdag voor die gebeurtenis ek 'n aanbieding gelewer in Dublin en was 'n vol vertroue dat 'n Bremain oorwinning was in die sak (ten spyte van my eie persoonlike mening). Een van die publiek het vir my gesê dat Paddy Power is die aanbied van 'n groot kans op 'n oorwinning Bly met 'n mosie van 55 wat ek gedink het was 'n goeie punt. En die gehoor het ingestem om met my. In die aanloop tot die stemming was ek voordragte lewer oor die hele Verenigde Koninkryk en Europa en duidelik Ek het gevoel dat Bremain sou wen, en indien wel die eerste teiken sou 1.50 wees, met 'n moontlike oorskiet tot 1,51-1,52 op GBPUSD. So ten spyte daarvan dat 'n out-er ek duidelik gevoel dat Bremain gaan die wenkant te wees, en duidelik was ek verkeerd in my oproep. Waarvoor verskoning ek. In my verdediging is die groot spelers ook voorspel 'n Bremain stemming: 10 Downing Street, Boris Johnson, Nigel Farage, George Soros, en die meeste finansiële instellings. Wel, ek was reg dat die prys het getref 1.50 ..but natuurlik prys is net hoër gaan so sou dit dwaas wees om kort daar wees. Sug. Dit mag dalk iewers wees voor ons sien 1.50 weer oornag nuus het gekom in dit was duidelik dat 'n mosie van seismiese afmetings was om te gebeur. En met dié GBP het en het dit geval Van 1.50 tot ongeveer. 1,3226. Pryse het onderste draaipunt bereik het (vir die oomblik) en is vandag hou om 1,33-1,34. Daar sal ongetwyfeld verder onrus in die pad af - maar vir die oomblik is ek rustig wees. As jy het deel van daardie kort daarna geluk Ek erken ek is plat gaan in die resultate as ek voel (ongeag die uitslag) dat dit heeltemal te wisselvallig sal wees en versprei sal oor die hele plek wees, saam met vul, teregstellings en stop - losses In my verdediging selfs George Soros was lank Sterling weens sy siening wat oorbly sal wen en Sterling sal versterk. Interessant as gevolg duidelik geword en is uiteindelik verklaar kan ons begin om die skofte te sien binne markte soos hulle verkoop. Een goeie oproep ek gemaak het om mense was wat ek gesê het dat indien 'n verlof stem suksesvol was dan wou kort GBPJPY en GBPCHF en lang Gold al as veilige hawe speel nie. Een ander element is kortsluiting Europese banke as hulle die mees pyn van 'n gebeurtenis soos hierdie kan voel. En dit het uitgewerk waar. In die besonder het ek gepraat oor die Deutsche Bank (NYSE: DB) wat 40 verloor het vanjaar, is teen die laagste sedert 2000 As jy kyk na enige van die Groot Europese Banke het hulle almal het geslag sedert Vrydagoggend, wat ons baie vertel van die onderliggende probleme Europa gesigte. Dit mag wees dat Europa tariewe net so erg of erger as die Verenigde Koninkryk as deel van hierdie egskeiding In deel 2 Ek sal fokus op die politieke punte en wat is my eie gevoelens oor die toekoms. Vir dié van julle nog in skok: steeds die wêreld draai, die son nog opkom en ondergaan, en Liverpool sal waarskynlik nooit wen 'n Premierliga. Dit is die dinge wat jy kan troos en troos te neem tydens onstuimige tye.


No comments:

Post a Comment